„Cu siguranţă multe beneficii pot fi menţionate. Pentru mine, cel mai important este grădiniţa. L-am înscris pe fiul meu de curând şi sunt sigură că toţi părinţii înţeleg cât de important este să câştigi timp dimineaţa, să îţi ştii copilaşul în siguranţă şi aproape de biroul tău.”

Valentina Coldea

Valentina Coldea

Manager Departament Registrul Cartea Mare

Cum ai evoluat în cadrul companiei E.ON Business Services Cluj?
Iniţial, m-am alăturat echipei E.ON Business Services Cluj ca team leader al departamentului Registrul Cartea Mare, pentru Suedia, în 2012.  După ce am gestionat diverse proiecte şi am planificat diverse operaţiuni, insistând pe stabilizarea procesului şi pe standardizarea acestuia, precum şi pe dezvoltarea şi îndrumarea oamenilor, mi s-a ivit oportunitatea de a aplica pentru rolul de Manager al Departamentului Registru Cartea Mare şi am fost promovată cu succes. Am obţinut această pozitie după ce am revenit din concediul de maternitate, acest lucru fiind o dovadă că pentru E.ON Business Services Cluj corectitudinea şi recunoaşterea performanţei sunt principii importante.

De ce ai hotărât să lucrezi ca Manager în cadrul companiei E.ON Business Services Cluj?
E.ON este, fără îndoială, unul dintre cele mai puternice nume în sectorul energetic. Faptul că E.ON a deschis un Centru de Servicii Financiare, la Cluj a fost cu adevărat o provocare pentru mine, mai ales ca aveam mulţi ani de experienţă în companii multinaţionale, pe servicii externalizate şi în domeniul financiar, pe diverse poziţii de conducere. Am fost absolut convinsă că această oportunitate va avea un rol esenţial in dezvoltarea mea profesională, mai ales că m-am mutat pe un centru intern de servicii partajate, în sectorul energetic, după o experienţă pe servicii externalizate în industria manufacturieră şi farmaceutică.

În opinia ta, care este cel mai important beneficiu pe care compania îl oferă angajaţilor?
Cu siguranţă multe beneficii pot fi menţionate. Pentru mine,  cel mai important este grădiniţa. L-am înscris pe fiul meu de curând şi sunt sigură că toţi părinţii înţeleg cât de important este să câştigi timp dimineaţa şi să îţi ştii copilaşul  în siguranţă, pe mâini bune şi aproape de biroul tău - să nu mai vorbim de suportul financiar pe care E.ON Business Services Cluj îl oferă angajaţilor.

Ce îţi place cel mai mult la locul de muncă?
Indiferent de domeniul activitate al companiei, pentru a te bucura la locul de muncă, este esenţial să creezi un mediu plăcut de lucru. Ca manager, pentru mine este foarte important să mă asigur că toate sarcinile sunt îndeplinite, dar în acelaşi timp este esenţial să fie o atmosferă plăcută în echipă, oamenii să îşi exprime liber ideile şi sa fie independenţi. Sunt mândră să spun că ne-am atins acest scop, datorită unei culturi atrăgătoare, orientată înspre oameni. Totodată, bazându-ne pe principiul transparenţei, am obţinut rezultate excelente şi am reuşit să dovedim că suntem de încredere şi responsabili.  Principiile mele sunt asemănătoare cu cele ale companiei, motiv pentru care consider că rolul actual îmi oferă satisfacţii foarte mari.

Ce le-ai recomanda candidaţilor, din experienţa ta?
Să veniţi pregătiţi, dar fiţi voi înşivă! Am constatat că adesea, la interviuri, oamenii tind să spună ce au citit sau ceea ce cred ei că ar vrea să audă intervievatorul. În această situaţie, riscul este să îţi pierzi autenticitatea, care întotdeauna face diferenţa.

Care sunt beneficiile ce te-au determinat să alegi E.ON Business Services Cluj?
Ţinând cont de beneficiile pe care le avem, este evident că E.ON Business Services Cluj şi-a propus să fie o companie de elită, în care angajaţilor să le facă plăcere să lucreze. Cel mai mult apreciez flexibilitatea, independenţa, oportunităţile de dezvoltare şi faptul că ţi se oferă libertatea de a-ţi gestiona timpul şi de a fi responsabil de calitatea muncii.  Asta nu înseamnă că  nu ţi se oferă o direcţie sau un scop, dar depinde doar de tine dacă o să faci performanţă, în timp ce compania pune la dispoziţia angajaţilor sesiuni de trainguri cu un scop bine definit şi sesiuni de coaching, astfel încât aceştia să evolueze cât mai mult.