Peste 5.000 români s-au alăturat campaniei „Dăruiește Lumină”

27.12.2019
  • În perioada 17-24 decembrie, E.ON România a donat 200.000 kWh pentru 10 instituţii, printr-un mecanism social, pe Facebook și Instagram;
  • Cu această ediție a campaniei, E.ON a ajuns la recordul de a fi donat, cu ajutorul românilor, 1.000.000 kWh energie electrică şi gaze naturale către 56 de instituţii sociale şi 800 de familii defavorizate din România.
Dăruiește Lumină, 2019

Ediția din 2019 a campaniei inițiate de E.ON România „Dăruieşte Lumină” a adus laolaltă peste 5.000 români care au contribuit cu 200.000 kWh, printr-un mecanism social, pentru cele 10 instituții beneficiare. În total, compania a donat 1.000.000 kWh de energie, în cadrul celor 6 ediții derulate până acum, prin contribuția utilizatorilor din rețelele sociale.

În premieră, anul acesta, românii cu conturi de Facebook și Instagram au avut la dispoziție trei modalități diferite de a se implica în campanie. Aceștia au putut să dea Share felicitărilor personalizate create pentru fiecare instituție în parte, să instaleze rama ”Dăruiește Lumină” la poza de profil de Facebook sau să folosească filtrul de Instagram dedicat campaniei. Orice variantă au ales, aceștia au contribuit cu 50 kWh pentru instituția pe care au nominalizat-o, fără să îi coste nimic.

Varianta cea mai populară a fost reprezentată de distribuirea în rețelele sociale a felicitărilor personalizate, pentru fiecare instituție în parte.

Instituțiile incluse în ediția din acest an a campaniei sunt : Casa de copii Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc, Căminul pentru Persoane Vârstnice Târgu Mureș, Liceul Special Sfânta Maria Arad, Asociația Steps of Hope Sibiu, Grădinița Specială Fălticeni, Centrul pentru Educație Incluzivă Dumbrăveni, Asociația de Caritate Proiect Theodora Cluj-Napoca, Centrul pentru Educație Incluzivă Christiana Bocșa, Congregația Fiicelor Sf. Maria Iași și Centrul de Recuperare Copii Podul Lung Timișoara.

Cantităţile de energie oferite de E.ON România vor fi scăzute din factura de energie electrică sau gaze naturale a instituţiilor beneficiare.

Campania s-a bucurat de susţinerea mai multor bloggeri şi influenceri, care au aflat direct de la sursă poveștile emoționante ale fiecărei instituții beneficiare.Mai mult, felicitările personalizate au fost realizate împreună cu unul din cei mai populari creatori de conținut de pe platformele de socializare, Flick.