Parteneri pentru siguranță

Unul din obiectivele noastre este acela de a contribui la siguranța clienților noștri. Încă din anul 2012 ne-am alăturat Inspectoratului pentru Situații de Urgență pentru informarea şi conştientizarea cetăţenilor privind riscurile la care se expun în cazul utilizării necorespunzătoare a surselor de energie.

De atunci, am derulat împreună mai multe campanii, precum: “F.O.C – Flăcările Omoară Copii” (lansată în septembrie 2012), destinată conştientizării pericolelor la care sunt expuşi copiii lăsaţi singuri sau nesupravegheaţi în casă, “R.I.S.C.- Renunţă! Improvizaţiile sunt Catastrofale!” (lansată în noiembrie 2012), respectiv „R.I.S.C. – Siguranţa NU e un joc de noroc!” (decembrie 2013). Acestea şi-au propus să informeze românii despre comportamentul legat de utilizarea corectă a instalațiilor electrice și a aparatelor care funcționează cu gaze naturale. De asemenea, în 2015, E.ON România s-a alăturat campaniei „Nu tremur la cutremur”, iniţiată de Ministerul Afacerilor Interne şi derulată la nivel naţional prin I.G.S.U.

Afișe campanii de siguranță

În anul 2016, pornind de la preocuparea reducerii numărului de victime şi a pagubelor materiale, în cadrul campaniei R.I.S.C.- „Mai bine previi, decât să nu fi!”. E.ON a susținut eforturile I.G.S.U. de informare si sensibilizare a opiniei publice în vederea montării detectoarelor de incendiu și a respectării măsurilor generale de siguranță. Campaniile R.I.S.C. - „Mai bine previi, decât să nu fi!” şi „Siguranţa nu e un joc de noroc!” au continuat în perioada 2017-2019, pentru a-i convinge pe români de importanța curăţării si reparării coşurilor de fum (care se afla la originea a numeroase incendii) precum şi de necesitatea montării detectoarelor de incendiu și de gaz în locuinţe. 

Anul 2020 a fost dedicat campaniei „Nu tremur la cutremur”. Astfel, în cadrul acestei campanii, desfășurată în perioada 26.02-04.03.2020, au fost organizate o serie de acțiuni de informare, dar și exerciții privind modul de evacuare în caz de cutremur în școli, sedii ale administrațiilor publice locale, precum și la operatori economici. De asemenea, spoturile cu măsuri de siguranță în caz de cutremur, au fost difuzate pe majoritatea posturilor de televiziune cu acoperire națională.